Postup při reklamaci
Před každou reklamací je nutné kontaktovat prodejce!
Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, která činí u zboží nabízeného v našem obchodě
24 měsíců (není-li uvedeno jinak) (např. žárovky).
Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou montáží kupujícím.
Při zjištění závady nejprve kontaktuje kupující prodávajícího telefonicky pro urychlení vyřízení reklamace. Poté zašlete na náš e-mail: info@pm-style.cz popis závady, fotografie poškození a kopii dokladu o koupi. Prodávající se k reklamaci vyjádří co nejdříve ode dne jejího obdržení a navrhne postup řešení.
V případě vracení zboží NEZASÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU !
Dobírky nepřebíráme !
Veškeré doplňky jsou určené pro montáž odbornou dílnou nebo servisem.
Laminátové doplňky (nárazníky) je nutné vyzkoušet a dopasovat přímo na vozidle.
Případné reklamace zboží spojené s neodbornou montáží, nebudou uznány!!